airhunters finalist nt marketing trofee!
In de transport & logistiek is altijd veel aandacht voor sales. In de afgelopen jaren is marketing echter ook steeds belangrijker geworden. Om dit te onderstrepen wordt tijdens het Congres Marketing in Transport & Logistiek dit jaar de eerste NT Marketing Trofee uitgereikt. Een nieuwe jaarlijkse traditie in de B2B marketing van de sector.
finalisten
De finalisten zijn aangedragen via het jaarlijkse onderzoek marketing in transport & logistiek van Nieuwsblad Transport. In het onderzoek zijn 50 organisaties genoemd. Op basis van de website, branding en aanwezigheid op sociale media zijn de volgende finalisten geselecteerd:
- Koninklijke Rotra, leading logistics
- TGN|Fritom, logistiek een slimme zet!
- Visbeen Transport, because we care
- Airhunters, transport kan anders
Deze bedrijven gaan zich op 31 maart aanstaande presenteren aan het publiek tijdens het Congres Marketing in Transport & Logistiek.
criteria
De NT Marketing Trofee komt toe aan de organisatie, natuurlijk binnen de logistiek, die zijn marketing het beste heeft georganiseerd. Criteria waarop wordt beoordeeld zijn: (1) visie en strategie, (2) (groei in) marktaandeel, (3) branding, (4) vernieuwing en (5) organisatie.
jury
De jury bestaat uit topmarketeers uit en gelieerd aan de sector.